Vážení účastníci U3V,
v případě zájmu se můžete zúčastnit výzkumu, který realizují studenti Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci předmětu Marketing ve spolupráci s Kaufland Česká republika. Výzkum je zaměřený na vnímání a používání věrnostních programů obchodních řetězců, respektive konkrétně Kaufland Card.
Cílem šetření je lépe porozumět tomu, jak různé věkové skupiny zákazníků přistupují k využívání těchto programů.
Dále identifikovat bariéry, které brání zákazníkům ve stažení a využívání aplikace Kaufland Card a ve finále navrhnout strategii, jak motivovat zákazníky, aby místo plastové karty začali používat aplikaci v mobilu.
Výsledky výzkumu budou sloužit výhradně pro studijní účely a pro návrh fiktivní marketingové strategie v rámci výuky.
Pro zapojení se do výzkumu vyplňte online dotazník: (vyplňování zabere přibližně 5 minut)
https://forms.office.com/e/ax0e2G1fY6
Za případnou spolupráci srdečně děkuje student Lukáš Zeman