Účast na výzkumu

Pátek 14. listopad 2025, 12:57

Vážení účastníci U3V,

v případě zájmu se můžete zúčastnit výzkumu, který realizují studenti Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci předmětu Marketing  ve spolupráci s Kaufland Česká republika. Výzkum je zaměřený na vnímání a používání věrnostních programů obchodních řetězců, respektive konkrétně Kaufland Card.

Cílem šetření je lépe porozumět tomu, jak různé věkové skupiny zákazníků přistupují k využívání těchto programů. 

Dále identifikovat bariéry, které brání zákazníkům ve stažení a využívání aplikace Kaufland Card a ve finále navrhnout strategii, jak motivovat zákazníky, aby místo plastové karty začali používat aplikaci v mobilu.

Výsledky výzkumu budou sloužit výhradně pro studijní účely a pro návrh fiktivní marketingové strategie v rámci výuky.

Pro zapojení se do výzkumu vyplňte online dotazník: (vyplňování zabere přibližně 5 minut)

https://forms.office.com/e/ax0e2G1fY6 

Za případnou spolupráci srdečně děkuje student Lukáš Zeman

 

 

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)